Dutch PR Awards: 3 nominaties
Wauw! HvdM scoort een hattrick bij de Dutch PR Awards. Daar zijn we superblij mee! Onze campagne voor de Duurzame Kieswijzer van ASN Bank is genomineerd in de categorie Finance. Met de Snel Thuis-aanpak voor Van Wijnen doen we mee in B2B. En de jongerencampagne van De Belastingdienst haalt een nominatie voor beste overheidscommunicatie binnen.
Op woensdag 26 juni is de uitreiking. Spannend! En naast de geselecteerde campagnes is Daniëlle ook nog eens genomineerd voor de PR Top 100 van de Dutch PR Awards. Help je mee haar een plekje geven op de lijst? Klik hier om te zien hoe je kan stemmen.
De kieswijzer keuzehulp voor jouw groene stem
ASN Bank wil duurzaamheid in de samenleving stimuleren. Bijvoorbeeld door mensen te helpen bij het maken van duurzame keuzes. Met de Duurzame Kieswijzer zet de bank de standpunten van politieke partijen over duurzame thema’s op een rij. Aan HvdM de vraag om kwalitatieve media-aandacht voor de Duurzame Kieswijzer te realiseren. En daarmee de geïntegreerde campagne van social en crm te versterken. Met als doel om 75.000 unieke bezoekers naar de Kieswijzer te brengen. En dat is gelukt, we overtroffen het doel zelfs! Lees hier hoe we dat deden.
Versnellen woningbouw: samen lukt het wel!
Meer betaalbare woningen bouwen. Dat is dé opdracht voor 342 gemeenten in Nederland. Versnellen is noodzakelijk. Maar hoe? Betaalbare woningen uit de woningfabriek helpen. Daarom vroeg Van Wijnen ons om 40 gemeenten binnen een half jaar te interesseren voor deze woningen. En dat lukte. Het geheime recept? Een mix van een slimme positionering, persoonlijke aanpak én het blootleggen van het maatschappelijke sentiment. Lees er hier meer over.
Jongeren laten (geen) geld liggen
Jongeren met een bijbaantje kunnen mogelijk geld terugkrijgen van de Belastingdienst. Maar dan moeten zij wel aangifte doen. De Belastingdienst vroeg ons een verdiepende PR-campagne op te zetten om jongeren met een bijbaan te activeren belastingaangifte te doen. We deden representatief onderzoek om het perspectief van jongeren centraal te kunnen stellen. Met de onderzoeksresultaten boekten we PR-succes midden in de doelgroep. En jongeren? Die deden massaal aangifte. Klik hier als je benieuwd bent naar de PR-resultaten.